
Jaký je dojezd/výdrž baterie?
Dojezdy se mají následovně
Dojezdové parametry jsou ovlivněny spoustou faktorů od váhy jezdce až po terén. Proto naši specialisté při výběru kola právě pro vás věnují pečlivě spoustu dotazů ohledně těchto informací. Obrazně ale může říct, že dojezd u motorů Yamaha při laboratorních podmínkách je okolo 210 Km. Reálně se tato hodnota dostává k 50 Km až 100 Km. Motory Bosch v laboratorních podmínkách dosahují 180 Km a v reálu se pohybují 40 Km až 80 Km.
Má na kolo vliv moje váha?
Trocha alchymie
Nosnost a váha je vždy brána dohromady s elektrokolem. Průměrně se pohybuje na 120 Kg. Váha se bere jako jezdec + elektrokolo + batoh + další doplňky. Elektrokola jsou vždy předimenzovaná a uvezou cca 150 Kg až 160 Kg. Ano, váha má dopad na dojezd elektrokola.
Musím na kole šlapat?
ANO!!!
Nekupujete si přece motorku.
Kolik mi dáte slevu?
Tolik, kolik si zasloužíte :)
Na ceně se vždycky dohodneme, ale nejsme kouzelníci.
Jaký vybrat motor?
Yamaha vs Bosch vs Bafang. Tak trochu oříšek!
Yamaha: pro cyklistu evokuje pocit, že opravdu šlape. Pracuje s tlakem po pedálu – kolik přitlačíte, tolik připomůže. Má nejlepší akceleraci a nejvíce šetří baterii elektrokola.
Bosch: motory Bosch ,,šlapou,, za vás. Je u nich pevně daná hodnota přípomoci. Prostě u něj stačí lehce točit nohama :)
Bafang: je pro starší jezdce. Kvalita motoru není na úrovni předchozích dvou a také se to projeví na ceně elektrokola. Má větší akceleraci než motor Bosch, šlape za vás a má celkově rychlejší opotřebení.
Proč mají některá ekola v předu jedno ozubené koločeko a jiná ekola dvě?
Placka sem, placka tam
1 placka (ozubené kolečko) stačí na vše. 2 placky (ozubené kolečka) se hodí do hor. Když si přeřadíte vepředu na menší placku, nohama tlačíte rychleji a motor více akceleruje, tudíž vás lépe vytáhne do kopce.
Baterie integrovaná vs na rámu vs na nosiči.
Toď otázka
Jediná správná cesta je v rámu. Nejlepší rozložení těžiště = lepší ovládání elektrokola a také lépe zvládá rázy od motoru.